264

پشاور موڑ سے نیو اسلام آباد ایئرپورٹ تک اورنج لائن میٹرو بس سروس کا آزمائشی رن آج سے شروع

اسلام آباد نیوز کے مطابق وزیر اعظم کی ہدایت پر اورنج لائن میٹرو بس کا ٹرائل رن شروع۔

وزیراعظم پاکستان کی ہدایت پر پشاور موڑ سے نیو اسلام آباد ایئرپورٹ تک اورنج لائن میٹرو بس سروس کا آزمائشی رن آج سے شروع ہوگیا ہے۔ کیپیٹل ڈویلپمنٹ اتھارٹی، این ایچ اے، آئی سی ٹی ایڈمنسٹریشن اور دیگر متعلقہ محکموں کے افسران نے مسافروں کی ڈاکنگ، شیڈولنگ لوڈنگ اور ان لوڈنگ اور دیگر آپریشنل تفصیلات کا معائنہ کیا۔ یہ ٹرائل رن کل بھی جاری رہے گا۔ ٹرائل مکمل ہونے کے بعد وزیراعظم پاکستان اس روٹ کا افتتاح کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق اورنج لائن میں 30 جدید بسیں ہوں گی جو بند اوقات کے دوران 5 منٹ کے بعد 8 سے 10 منٹ تک چلیں گی۔ اس سروس کا ٹریک 25.6 کلومیٹر طویل ہے اور اسلام آباد ایئرپورٹ کے قریب 7 اسٹیشن اور ایک پلیٹ فارم ہے۔

ابتدائی طور پر وزیر اعظم کی ہدایت پر سی ڈی اے نے پنجاب ماس ٹرانسپورٹ اتھارٹی کے ساتھ اورنج پینٹ والی 15 بسوں کا انتظام کیا۔
ایک اندازے کے مطابق اس پروجیکٹ پر روزانہ 25000 سے 26000 مسافر سفر کریں گے۔ وزیر اعظم پاکستان کی ہدایت پر رمضان کے مقدس مہینے میں کوئی کرایہ نہیں لیا جائے گا۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ این ایچ اے کی جانب سے ڈپو، بس اسٹیشن اور ٹریک مکمل کیا جا رہا ہے جب کہ سی ڈی اے کی جانب سے بسوں کا انتظام کیا گیا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں