303

ٹی بی کے عالمی دن کے موقع پر آر جے ایس لائف کیئر نے فری اسکریننگ میڈیکل کیمپ اور آگاہی سیمینار کا انعقاد کیا

ٹی بی کے عالمی دن کے موقع پر آر جے ایس لائف کیئر، اسلام آباد کیپیٹل ایڈمنسٹریشن (آئی سی ٹی اے) اور ایم او این ایچ ایس آر اینڈ سی نیشنل ٹی بی کنٹرول پروگرام نے میگا فری اسکریننگ میڈیکل کیمپ اور آگاہی سیمینار کا انعقاد کیا۔ 24 مارچ 2022 بروز جمعرات فیوچر وژن ماڈل سکول، مین فتح جنگ روڈ، نوگزی، ترنول، اسلام آباد۔ یہ کیمپ ٹی بی کے عالمی دن کے موقع پر لگایا گیا۔
کیمپ کا افتتاح فیوچر ویژن ماڈل سکول کے سی ای او مسٹر راؤ آصف نے کیا۔ اس موقع پر ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر شہریار عارف خان نے بھی شرکت کی۔ ڈاکٹر صوبیہ فیصل ٹیکنیکل کنسلٹنٹ نیشنل ٹی بی کنٹرول پروگرام MoNHSR&C نے بھی کیمپ کا دورہ کیا۔
800 سے زائد مریضوں نے، جن میں خواجہ سرا کمیونٹی کے ارکان بھی شامل ہیں، کیمپ سے مستفید ہوئے۔ اس موقع پر 10 ماہر ڈاکٹروں کی جانب سے تمام مریضوں کو مفت مشاورت، ادویات اور میڈیکل ٹیسٹ کی سہولت فراہم کی گئی۔ اس کے علاوہ مفت ٹی بی جین ایکسپرٹ ٹیسٹ اور ایڈز اسکریننگ ٹیسٹ کی سہولت خصوصی طور پر فراہم کی گئی۔
مفت میڈیکل کیمپ آر جے ایس لائف کیئر کے زیر اہتمام باقاعدہ سرگرمیوں کا حصہ ہے۔ یہ اس سال کا پہلا سہ ماہی کیمپ تھا۔ پچھلے سال، RJS Lifecare نے ایسے چار مفت میڈیکل کیمپس کی میزبانی کی، ایک خصوصی طور پر ٹرانس جینڈر کمیونٹی کے لیے۔
اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر اسلام آباد جناب شہریار عارف خان نے کہا کہ ہم ٹی بی کے خلاف اس وقت تک جنگ نہیں جیت سکتے جب تک پوری کمیونٹی پرعزم نہ ہو۔ ڈاکٹر راشد جہانگیر چیئرمین آر جے ایس لائف کیئر نے آئی سی ٹی انتظامیہ، ایم او این ایچ ایس آر اینڈ سی، اسکول مینجمنٹ کا تعاون اور تعاون پر شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے تمام سپانسرز کا بھی شکریہ ادا کیا کہ یہ میڈیکل کیمپ ان کے تعاون کے بغیر ممکن نہیں تھا۔

کیٹاگری میں : صحت

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں